La fundació ens acomiadem temporalment!

Després de quasi quatre anys formant part d’aquest projecte, avui, amb aquesta última publicació, m’estic acomiadant. I quina millor manera de fer-ho que amb aquesta fantàstica foto de l’últim conta-contes que vaig poder realitzar la setmana passada amb la meva súper companya Coral.

Em presento. Sóc l’Andrea, i he sigut la coordinadora del projecte i de les activitats dels ninots aquests anys.

Miro enrere i encara recordo el primer dia que vaig conèixer els ninots. Amb el mateix entusiasme, explicava la història d’aquests increïbles superherois i heroïnes per primera vegada en un centre infantil amb la meva estimada capgrossa, qui m’ha acompanyat al llarg d’aquests anys.

Han sigut uns anys plens d’emocions i novetats, sobretot aquests últims dos cursos, amb la publicació del nou llibre dels “ninots”. Aquesta última etapa ens ha encantat. El nou llibre dels “ninots” ha sigut un “xute” d’energia que ens ha fet moure moltes altres cosetes que hem gaudit molt.

Ara he sentit la necessitat de continuar amb els meus projectes personals i acomiadar-me de la fundació i dels meus estimats ninots. La fundació també s’ha volgut prendre un respir després d’uns anys mobilitzant el projecte i atura temporalment la seva activitat.

Per tant, ens acomiadem totes plegades ! Abans de marxar, volem donar les gràcies a totes les persones que heu format part d’aquesta etapa.

Gràcies a les educadores/ors, centres, espais infantils i entitats que ens heu acollit i heu confiat en les nostres propostes. Però sobretot als nens i nenes que sempre ens han rebut amb un gran somriure.

Gràcies a l’equip de monitores. Sobretot a la Coral i la Carol per la vostra energia, implicació i esforç.

Bé, nosaltres ens acomiadem, no obstant això, ens fa molta il·lusió pensar que els ninots continuen molt vius.

Qualsevol persona que descobreixi el nostre estimat llibre dels ninots podrà submergir-se en les històries dels superherois i heroïnes ambientals, dur a terme els tallers i observar i qüestionar l’entorn de manera creativa…

Gràcies i una abraçada a tots i totes!!