LA NOVA ACTIVITAT DE LA FUNDACIÓ- GIMCANA “NINOTS” (CASALS D’ESTIU)

Aquest any la Fundació El Milà no parem amb les noves activitats del projecte educatiu dels ninots el qual hem estrenat recentment!!

I d’aquí ha sorgit el nou recurs per als casals d’estiu de Centres Oberts, CRAES i entitats socials a Barcelona: LA GIMCANA DELS NINOTS, una activitat formada per diferents tallers artístics i creatius que ens proposen els superherois i heroïnes per repensar les problemàtiques mediambientals del nostre entorn.

Al llarg de tres dies realitzem diversos tallers artístics per reflexionar sobre qüestions ambientals com el malbaratament de l’aigua, la contaminació lumínica a la ciutat, la contaminació acústica, la manca de natura als entorns urbans.. I no pararem en tot el mes de Juliol!! Visitarem diferents centres i infants perquè repensem l’entorn i els problemes ambientals d’una manera lúdica, artística i creativa!

• Fundació Fàtima
  • Associació Gedi