Teixint col·laboracions amb entitats del territori

Estem molt contentes!

Tot i haver sigut un any atípic, la fundació hem fet un pas més enllà i amb la publicació del nou projecte educatiu dels Ninots aquest any hem teixit col·laboracions amb noves associacions i fundacions socials del territori i també amb centres i entitats que ja ens coneixien.

Des del gener d’quest any 2021 hem visitat 11 entitats diferents, impartint els nostres tallers educatius als seus centres i espais per infants amb la nova proposta educativa d’activitats creatives, artístiques i lúdiques dels superherois i heroïnes urbans.

Moltes gràcies a tots i totes, sobretot als educadors i educadores dels centres que en aquest any ple de dificultats heu continuat obrint-nos les portes i confiant en el nostre projecte i equip de monitores!

• Fundació Cel
  • Centre Obert Raval – Pere Tarres