Repensant els problemes ambientals a través de l’art

Aquest any hem posat  en marxa el nostre recent projecte educatiu “ninots: uns increïbles superherois urbans” amb diversos centres oberts i espais per la infància, realitzant els packs creatius d’activitats dels “ninots”, i una de les entitats amb qui estem realitzant l’activitat és l’Associació Barnabitas, amb qui col·laborem des de fa anys!

I la veritat? Està sent tot un èxit!

Aquí tenim algunes imatges dels fantàstics tallers que hem realitzat, com el de l’escaladora solar, una superheroïna que té la missió d’omplir els sostres de les ciutats de plaques solars per aconseguir energia del sol, que ens proposa una activitat basada en obres d’artistes contemporanis com el Walter de María i el Nicolás Paris!

Varetes màgiques fetes amb branquillons i fils de colors. Taller a Associació Barnabitas

O l’activitat del custodiador llunàtic, inspirada en l’obra del James Turrell, que ens proposa crear caixes d’energia jugant amb els colors i les formes!

Caixa de llum feta per infants de Barnabitas. Ninot Custodiador Llunàtic
Els infants experimenten amb la caixa de llum i formes. Ninot Custodiador Llunàtic

Uns tallers que conviden els infants a reflexionar sobre les problemàtiques ambientals d’una manera diferent i creativa, despertant la imaginació dels infants per apropar-los al seu propi entorn i apoderar-los!

Gràcies per l’entusiasme i la col·laboració!