EL NOU PROJECTE EDUCATIU “NINOTS”: ART CONTEMPORANI + PROBLEMÀTICA AMBIENTAL

Després de quasi un any, ja tenim la nova proposta educativa dels #ninots, els superherois i heroïnes urbans que combaten els problemes ambientals, el nou projecte de la fundació que combina educació ambiental i art contemporani!

Amb la voluntat d’anar més enllà del dossier a l’ús, recuperem les històries dels superherois i heroïnes urbans del primer projecte de la fundació, però aquesta vegada en català i amb un format més valent i artístic, on cada ninot ens presenta l’obra d’un artista contemporani i ens proposa una activitat artística que ens remet a la seva problemàtica ambiental, convidant els infants a l’expressió, la creativitat i també la reflexió de l’entorn.

Una nova proposta que fem per apropar-nos a un model educatiu més obert i transversal des del qual seguir abordant amb els infants les problemàtiques ambientals d’una forma lúdica i participativa.

Un projecte que posem en marxa amb molta il·lusió per seguir oferint una eina educativa a espais socioeducatius, escoles, espais socials i culturals, famílies – sobretot entitats i fundacions socials que realitzen acció socioeducativa- que vulguin fomentar els valors ambientals, la consciència d’entorn i el repensar dels problemes ambientals amb la infància, reforçant la participació dels infants a la transformació i millora de les problemàtiques ambientals a les ciutats, pobles i barris!