“Les activitats dels ninots”: la nova guia educativa … a punt!

Estem impacients per tenir a les nostres mans la nova guia d’activitats dels ninots, una nova edició del dossier d’activitats que hem anat portant allí i allà fins ara, una proposta més lúdica i creativa que ha volgut anar més enllà del dossier a l’ús i convertir-se en un recurs interactiu, dinàmic i experimental alhora que reflexiu i pedagògic.

La guia d’activitats dels ninots és la nostra nova proposta educativa dissenyada per Arola Valls, que combina art contemporani i educació ambiental i ens convida a reflexionar les problemàtiques ambientals del nostre entorn proper a partir d’obres d’artistes contemporanis referents, presentades pels ninots, els nostres superherois i heroïnes urbans. Són 22 fantàstics tallers que ens proposen diferents activitats de pràctica artística que despertaran la creativitat dels infants i els convidara a traslladar les seves accions al seu entorn proper per transformar-lo i millorar-lo.

Mireu, aquí tenim una primera proposta (que no serà la definitiva però per aquí aniran els tiros jeje) del taller que ens proposa el Custodiador Lunático a través de l’obra del James Turrell. La llum, un element fonamental per al nostre dia a dia, ens desperta emocions i estats d’ànim segons la seva naturalesa i caràcter. El taller ens proposa descobrir com la llum ens influeix i com podem relacionar-nos amb ella per aprofitar les seves potencialitats.

Què us sembla? Ara estem que si retocant per aquí, que si retocant per allà, per deixar-la ben maca!

Voleu conèixer més activitats de la guia dels ninots? Estigueu ben atents, que ja estem oferint el projecte perquè ben aviat sortirà la guia que dirigim a qualsevol espai i centre socioeducatiu, escola, espai sociocultural i família interessada a observar, descobrir i reflexionar sobre les problemàtiques ambientals de l’entorn.

Contacta’ns i t’expliquem amb molta il·lusió el nostre estimat projecte! 😉