Creativitat, reciclatge i Carnestoltes!

Aquest any la Fundació el Milà i Back to Eco hem organitzat un súper CONCURS DE DISFRESSES RECICLADES per aquest Carnestoltes 2021. Sí, sí… ens hem posat creatives i amb el reciclatge i la reutilizació com a eixos temàtics hem organitzat un concurs entre centres oberts i espais socioeducatius infantils.

Juntament amb els Ninots, els nostres superherois i heroïnes ambientals, hem convidat els nens i nenes dels centres participants a crear la seva pròpia disfressa reciclada, aprofitant aquella samarreta oblidada a l’armari, aquell mitjó desparellat, aquelles olleres de sol antigues o aquella caixa de cartró que va servir de transport per una joguina.

I per això els hem preparat uns súper packs creatius de reciclatge que porten retalls de texà reciclat de la mà de Back To Eco, accessoris fets amb cartó i cartolines, estampadors, etc., perquè s’inspirin per a les seves disfresses!!

I hem volgut donar-li més emoció al concurs amb un PREMI que rebrà el grup guanyador!

Però eppp… que guanyadors ho seran tots! Només participant ja s’han convertit en superherois i heroïnes del reciclatge i d’un carnaval més conscient amb l’entorn.

I perquè puguem conèixer totes les disfresses publicarem un pòster amb les fotografies que ens enviaran els centres!

Quines ganes de veure les disfresses…!

Estarem esperant amb moltes ganes les fotos de les disfresses!

Per un carnaval màgic i sostenible!