La màgia dels tallers dels Ninots!!

Els Ninots estan molt emocionats perquè tenen molts centres a visitar pròximament amb el taller conta-contes, de benvinguda, els packs creatius… (+ info a “El nostre projecte”).

Tenen moltes ganes de donar-se a conèixer i presentar-se als infants perquè es sumin a les seves missions ambientals.

Tallers a Fundació Cel i Associació Gabella

Ja hem visitat dos centres aquesta setmana: La Fundació Cel i la Associació Gabella. S’ho han passat súper bé juntament amb les monitores que els acompanyen. Van conèixer aquests personatges tan peculiars i van realitzar una súper activitat de creació de superherois i heroïnes per al seu barri. La idea? Despertar la curiositat dels infants perquè descobrissin el seu entorn i s’apoderessin a transformar-lo.

I la Sígueme Flautas, com sempre, ens va fer una súper visita sorpresa per presentar-se i entregar els llibres dels ninots als infants.

Els Ninots ara seguiran passejant-se per la ciutat i pròximament visitaran més centres…

Voleu que vinguin a visitar-vos els ninots al vostre centre?

Us agradaria conèixer les activitats que ens proposen els superherois i heroïnes urbans?

Contacta amb nosaltres i de segur que es colaran al vostre centre!