Ens han entrevistat a la TV de l’Hospitalet!

El 24 de Novembre ens entrevistaven a la televisió de l’Hospitalet per conèixer els ninots, els superherois i heroïnes urbans i el projecte d’educació ambiental que els acompanya. I nosaltres contentíssimes!

Clara Nubiola i Andrea Alcaide de la Fundació El Milà a l’entrevista del programa Veïns.

Ens vam sentir súper acollides pel Pere Montesinos, presentador del programa, qui ens va convidar a parlar sobre educació ambiental, infància i territori.

Vam parlar del nostre projecte “Els Ninots: uns increïbles superherois i heroïnes urbans”, la nostra proposta d’educació ambiental, art contemporani i pràctica artística, i de la seva voluntat de fomentar la consciència d’entorn, la participació en la transformació del territori i els processos d’apoderament en la infància, apel·lant a un model educatiu lúdic i creatiu que faci partícips als infants des de la pròpia experiència, especialment els nens i nenes de centres i espais socials.

I la veritat és que va ser tot un plaer participar en el programa Veïns i compartir les nostres idees i valors, experiències i visió sobre educació, medi ambient i transformació del territori cap a entorns més verds, més sostenibles i, en definitiva, més nostres.

Podeu veure l’entrevista complerta en aquest enllaç http://lhdigital.cat/web/digital-h/veins (a partir del minut 24)

Gràcies l’Hdigital!

Fundació El Milà,