Els NINOTS participen al Parking Day

Aquest setembre participàvem al Parking Day, una iniciativa que se celebra anualment a diverses ciutats per reivindicar els espais públics a les ciutats i promoure l’educació per la sostenibilitat ambiental als entorns urbans.

Nosaltres, felices de poder participar d’una acció com aquesta, vam muntar, amb la capgròs superheroïna de la fundació i els nostres increïbles superherois i heroïnes urbans, un espai expositiu perquè tota persona, infant i família que es passegés per allà pugués conèixer les històries d’aquests personatges i les seves missions ambientals a les ciutats.

Alguns passaven i encuriosits ens preguntaven: “Què és això? Qui són aquests personatges?”, mentre d’altres es quedaven en silenci, extranyats, llegint les històries dels ninots i somrient en conèixer aquests superherois i heroïnes tan singulars. I la veritat? Nosaltres ens ho vam passar en gran veient com la gent es parava, ens preguntava, s’ho miraven i s’enduien un pack que vam preparar de la història d’un ninot i una capseta de llapis de colors.

La idea? Doncs aportar el nostre granet de sorra transmeten que les accions quotidianes poden tenir un gran poder transformador. I com a nosaltres més ens agrada, des de la conversa, la proximitat i la pràctica artística, perquè creiem que és una boníssima forma de fer arribar missatges tan importants com la consciència, la reflexió i l’acció pel medi ambient.

PD.

Què ens va ploure i ens vam mullar una miqueta? Doncs sí! que hi farem! Però sabeu què? L’experiència viscuda i l’aprenentatge obtinguts ens deixa un molt bon record d’aquest fantàstic dia!