Els NINOTS tornen als nostres carrers i barris!

Hola, hola!

Aquest any seguim amb els nostres NINOTS i amb moltes ganes de realitzar accions, activitats i tallers al territori amb la infància!

La nostra missió: que els nens i nenes descobreixin el superheroi i heroïna que hi porten dins i així fomentar les petites accions quotidianes al seu entorn, les quals en conjunt poden generar grans canvis!

I esque estem innovant i buscant noves propostes de tallers, contacontes i activitats perquè centres, famílies i infants puguin conèixer els nostres superherois i heroïnes i les seves missions ambientals!!

Seguiu-nos i estigueu pendents!! que aviat us explicarem els nostres recursos!!

Ah!! I podeu fer-nos qualsevol consulta, petició i oferiment! Estem obertes a propostes i també a visitar-vos si sou un centre, una escola, una ludoteca, etc!!

Escriu- nos a

educacio@fundacioelmila.org