La Lacillos, Ninot II: El poder dels desitjos

Arreu del món els països i cultures expressen de maneres diverses els desitjos, com al Japó, on escriuen i pengen els desitjos als arbres.

Ahir amb Narinan descobriem a La Lacillos, la superheroïna que, en conèixer aquesta tradició japonesa, es va voler convertir en un arbre de desitjos i dedicar-se a recollir desitjos per les ciutats. Aquesta superheroïna ens va inspirar per crear el nostre propi arbre dels desitjos i així descobrir com els desitjos poden també millorar el nostre entorn.

Per què desitgem?

D’on sorgeixen els desitjos?

Per què desitgem coses impossibles?

Desitgem sempre allò que no tenim?

Els desitjos són personals o col·lectius?

Aprenem a desitjar?

A través d’aquestes qüestions vam experimentar com, què i perquè desitjem, diferenciant els desitjos personals dels col·lectius i els desitjos materials dels més emocionals.

Així, vam construir un arbre de desitjos replet de missatges  personals i col·lectius, amb alguns que d’altres patinets i pilotes de futbol també (je je). I també es van demanar desitjos per un planeta menys contaminat.

Perquè aprendre a desitjar també ens pot ajudar en la transformació per un medi ambient menys contaminat.

Andrea Alcaide