UNS SUPERHEROIS BEN REALS !!

Escrit de la Lídia de l’AAVV Bufalà:

Ahir dimarts ens va visitar la Fundació El Milà de Barcelona acompanyades d’uns superherois ben especials. Durant més d’una hora vam poder gaudir de les seves propostes.

Els 14 nens que hi van participar en l’activitat van aprendre que  existeixen uns superherois i superheroïnes però que no són els que surten a la tele. Ens van parlar d’una superheroïna que va pels barris recollint cacas de gossos, un altre que estima la natura i lluita per mantenir-la viva, una altra que organitza festes al barri o una altra que recicla i que li torna a donar vida a allò que potser llançaríem. En definitiva que al barri comptem amb molts superherois que no volen però que tenen molta força i empenta per fer un barri millor i més sostenible.

I quan, de sobte, ha aparegut un capgròs al local que era una superheroïna -la “Sígueme flautas“-, ha estat el moment més màgic de la tarda i allà ens han explicat diversos contes de diferents superherois. Els infants estaven molt inspirats i hem rigut una estona amb les seves idees.

Volem agrair a la Fundació el Milà la seva aportació a la nostra biblioteca i també a l’Andrea, una jove de secundària que sempre que cal ens ajuda i ahir va donar un cop de mà a les monitores Tots hem après molt, nens i mares i pares, i esperem que elles també hagin gaudit de nosaltres.