Qui som

Núria Nubiola és vocal del patronat i responsable de supervisar el projecte educatiu de la fundació de forma voluntària. Llicenciada en ciències ambientals, ha desenvolupat la seva tasca professional en el món del tercer sector, vinculada principalment a l’educació ambiental.

Clara Nubiola és secretària del patronat i també s’ocupa de forma voluntària de donar suport al projecte educatiu i coordinar els aspectes de comunicació i imatge de la Fundació. També és l’autora i dibuixant de “Los Cuentos de Ninots”. La Clara és dissenyadora gràfica i ha desenvolupat la seva carrera com a artista i divulgadora en l’àmbit de l’urbanisme i l’arquitectura.

Anna Peña és responsable del projecte “Los Cuentos de Ninots”, coordinadora del projecte pedagògic i responsable de la relació amb Centres Oberts. L’Anna és llicenciada en ciències ambientals, especialitzada en gestió de projectes i comunicació i sensibilització ambiental.

Ricard Nubiola és president de la Fundació i du a terme una tasca de supervisió i assessorament a la dinàmica general de la Fundació. Economista de professió, ha dedicat la vida a l’empresa familiar.

Col-laboracions

Rosa Castelló assessora la Fundació El Milà en la creació dels continguts educatius de “Los Cuentos de Ninots”. És diplomada en educació social i llicenciada en antropologia social i cultural, i actualment treballa al Centre Obert TRIA de la Fundació Comtal.

Monitoratge

Andrea Alcaide, Irene Lucas i Marieta