La Fundació

Constituïm la Fundació El Milà a finals de l’any 2015, amb la voluntat de poder donar suport i engegar petits projectes que fomentin la reflexió i l’acció al voltant del medi ambient i el territori.

Aquest àmbit de treball va molt lligat al perfil dels seus fundadors.

La Clara Nubiola, artista, fa de l’urbanisme, la societat i el territori l’objectiu dels seus projectes i, durant anys, ha pilotat projectes innovadors en aquests camps, com la Guía de las Rutas Inciertas, o la publicació digital Los Vacíos Urbanos. La Núria Nubiola, llicenciada en ciències ambientals, es dedica des de fa més de deu anys a l’educació ambiental, principalment en el sector de les organitzacions no lucratives. El Ricard Nubiola ha dedicat tota la vida al món de la indústria química amb una empresa familiar, on ha conegut d’una altra manera les problemàtiques ambientals a diferents territoris. A través de l’empresa i de l’experiència personal, el Ricard ha establert lligams amb nombroses entitats socials, ubicades a Catalunya, a Colòmbia i a l’Índia.

El vessant ambiental està present en tots nosaltres de diferents maneres, i aquest ha sigut el nostre punt d’unió en la creació de la Fundació El Milà. Però també hi és la necessitat de treballar amb aquells sectors més necessitats. Per això la Fundació El Milà defineix com a destinatàries principals les poblacions en situació vulnerable, principalment dins del territori de Catalunya.

Finalment, el caràcter fundacional: ens uneix la idea de desenvolupar projectes innovadors, creatius, diferents. Intentem donar un aire personal i experimental als nostres projectes.

La Fundació el Milà camina a poc a poc, per tal de fer-ho amb la consciència, el criteri i la qualitat com a pilars bàsics.